Yeni AD Yönetimi Plug-in’i ile Yardım Masanızdan Active Directory’i Yönetmeye Başlayın

  ServiceDesk Plus kullanıcıları artık ServiceDesk Plus konsolundan Active Directory (AD) kullanıcıları oluşturmak ve yönetmek için bir AD yönetimi eklentisi kullanabilir. Bu Plug-in, tüm AD kullanıcı yönetimi eylemlerini bu yardım masası aracının hizmet kataloğuna otomatik olarak ekleyecektir. Teknisyenlerin istekleri yerine getirmek için ServiceDesk Plus’ta oturum açmasının ötesinde, normal kullanıcılar user management eylemleri için isteklerde bulunmak… Okumaya devam et Yeni AD Yönetimi Plug-in’i ile Yardım Masanızdan Active Directory’i Yönetmeye Başlayın

Servicedesk Plus, Capterra’nın En Popüler 20 BT Varlık Yönetimi Çözümü Listesinde Gösterildi

ServiceDesk Plus’ın en son tanınırlığı, ServiceDesk Plus’a En İyi 20 BT Varlık Yönetim Yazılımı raporunda bir pozisyon veren Gartner’ın Capterra’sından gelmektedir. ServiceDesk Plus’ın bir işletmenin ihtiyaç duyduğu her şeyi, sağlam bir yerleşik BT varlık yönetimi (ITAM) modülüne sahip tam teşekküllü bir BT hizmet masası aracı olarak sağlama taahhüdünü teyit eder.   Capterra, işletme sahiplerinin doğrulanmış… Okumaya devam et Servicedesk Plus, Capterra’nın En Popüler 20 BT Varlık Yönetimi Çözümü Listesinde Gösterildi

Yeni Tasarım, Düzen ve Özellikler — ServiceDesk Plus Cloud’un Yepyeni Kullanıcı Arayüzü

ManageEngine’in amiral gemisi ITSM yazılımı ServiceDesk Plus Cloud için yepyeni kullanıcı arayüzü piyasaya sürüldü.   Bu en son kullanıcı arayüzü güncellemesi, minimal tasarım dilinde ve kullanıcıyı her modül etkileşiminin merkezine yerleştiren, yeniden yapılandırılmış düzenler içeriyor. Bu yeni kullanıcı deneyimi dört boyuta dayanmaktadır: İçerik Erişilebilirliği : Yeni kullanıcı arayüzü, bilgileri daha hızlı bulmanızı, son öğelerin sıralı listelerini… Okumaya devam et Yeni Tasarım, Düzen ve Özellikler — ServiceDesk Plus Cloud’un Yepyeni Kullanıcı Arayüzü

Microsoft Teams için “ServiceDesk Plus Cloud” ile tanışın!…

  BT hizmet yönetimini daha erişilebilir hale getirin.   Hizmet masası ekipleri BT self servis portallarının kullanımını teşvik etse de, birçok son kullanıcı BT hizmet masası ekibini aramak veya bir BT sorununu bildirmek için BT ekibinin yanına gelmek gibi geleneksel yöntemleri tercih etmektedir. Bu, acil sorunu çözse de, hizmet masası verimliliğini düşürür ve takip taleplerini… Okumaya devam et Microsoft Teams için “ServiceDesk Plus Cloud” ile tanışın!…

ServiceDesk Plus’ta Gelişmiş Değişiklik Yönetimi

ManageEngine’in amiral gemisi ITSM yazılımı ServiceDesk Plus Cloud için yepyeni kullanıcı arayüzü piyasaya sürüldü.   Bu en son kullanıcı arayüzü güncellemesi, minimal tasarım dilinde ve kullanıcıyı her modül etkileşiminin merkezine yerleştiren, yeniden yapılandırılmış düzenler içeriyor. Bu yeni kullanıcı deneyimi dört boyuta dayanmaktadır: İçerik Erişilebilirliği : Yeni kullanıcı arayüzü, bilgileri daha hızlı bulmanızı, son öğelerin sıralı listelerini… Okumaya devam et ServiceDesk Plus’ta Gelişmiş Değişiklik Yönetimi