Yeni Tasarım, Düzen ve Özellikler — ServiceDesk Plus Cloud’un Yepyeni Kullanıcı Arayüzü

ManageEngine’in amiral gemisi ITSM yazılımı ServiceDesk Plus Cloud için yepyeni kullanıcı arayüzü piyasaya sürüldü.

Bu en son kullanıcı arayüzü güncellemesi, minimal tasarım dilinde ve kullanıcıyı her modül etkileşiminin merkezine yerleştiren, yeniden yapılandırılmış düzenler içeriyor. Bu yeni kullanıcı deneyimi dört boyuta dayanmaktadır:

  • İçerik Erişilebilirliği : Yeni kullanıcı arayüzü, bilgileri daha hızlı bulmanızı, son öğelerin sıralı listelerini daha kolay incelemenizi ve kaydetmeden önce biletlerin özel görünümlerini verimli bir şekilde değerlendirmenizi sağlayan erişilebilir arama içerir.
  • Efektif Alan Kullanımı: Yeni tasarım, Bildirimler, Hızlı Eylemler ve Yeni İstekler için kaydırmalı menülerle ekran alanından daha iyi yararlanarak önemli ölçüde daha fazla ayrıntı gösterir. Ek olarak, kontrol paneli, hizmet masasının mevcut durumunu tüm ekip için büyük ekranlarda yansıtmak için tam ekran modunu destekler.
  • Odaklanma: Yeni kullanıcı arayüzü, kullanıcılar ve teknisyenler için görünür çalışma alanını artırarak içeriğe daha fazla odaklanma sağlar. Yeni düzen, biletler içinde kenarlıksız bölümler ve modüller arasında yeniden konumlandırılmış menüler içerir.
  • Estetik: Düz çizgi simgeler ve pastel vurgular, servis masanıza çağdaş bir görünüm kazandırır ve teknisyenler ve servis masası personeli BT desteği sağladığında kullanım kolaylığı sağlar.

Bu yeniden tasarım, birden fazla yeni özellikle birlikte geliyor. Bunlardan bazıları şunlardır:

Kanban Tabanlı Ticket Yönetimi

Ticket yönetimini daha çevik hale getirmek için, istekler modülü için “Kanban görünümü” kullanıma sunuldu. Kanban görünümü, verimliliği en üst düzeye çıkarmak için olayların ve hizmet taleplerinin görsel bir özetini tek bir pencerede sunar. Bu sayede istekler de sürükle/bırak yöntemiyle durumlar, öncelikler veya teknisyenler arasında kolayca taşınabilir.

 

 

Zoho Charts Tarafından Desteklenen Gelişmiş Dashboard

Yeni tasarımla birlikte gösterge tabloları, Zoho Charts’tan yararlanarak yenilenmiş bir görünüme sahip oldu. Geliştirilmiş gösterge tabloları artık teknisyenlerin servicedesk verilerini birden çok grafik türünde anında görüntülemelerine olanak tanıyor. Etkileşimli grafikler ayrıca anormallikleri hızlı bir şekilde ölçmenize ve birkaç tıklama ile içgörüler elde etmenize yardımcı olur. Güncellenen kontrol panelleri, mevcut durumu tüm takıma yansıtmak için tam ekran modunu destekler.

 

 

Uyarlanabilir bir servis masası düzeni

Yeni kullanıcı arayüzü, servis masası düzenini kişiselleştirme seçenekleri sağlar. Tablar arası gezinme menüsü, teknisyenin rahatlığı için ekranın üst kısmına veya yan tarafına yerleştirilebilir. Yeni arayüz, hoş bir estetik sergilerken tüm modüllerdeki bilgileri vurgulamak için çok sayıda pastel renk seçeneğine sahiptir.

 

 

Ayrıca, bu yeni arayüzde tablo geliştirmeleri, birleşik arama ve daha iyi bildirim yönetimi gibi kullanıcı deneyimini kolaylaştıran başka birçok ServiceDesk Plus geliştirmesi vardır.

Henüz ServiceDesk Plus ürününü test etme şansı bulamadıysanız bu linkten 30 günlük deneme sürümüne hemen ulaşabilirsiniz.

ManageEngine Demo talepleriniz için lütfen tıklayınız.