Servicedesk Plus, Capterra’nın En Popüler 20 BT Varlık Yönetimi Çözümü Listesinde Gösterildi.

ServiceDesk Plus’ın en son tanınırlığı, ServiceDesk Plus’a En İyi 20 BT Varlık Yönetim Yazılımı raporunda bir pozisyon veren Gartner’ın Capterra’sından gelmektedir. ServiceDesk Plus’ın bir işletmenin ihtiyaç duyduğu her şeyi, sağlam bir yerleşik BT varlık yönetimi (ITAM) modülüne sahip tam teşekküllü bir BT hizmet masası aracı olarak sağlama taahhüdünü teyit eder.

Capterra, işletme sahiplerinin doğrulanmış kullanıcı incelemelerine ve yüzlerce yazılım kategorisindeki bağımsız araştırmalara dayalı olarak yazılım seçmelerine yardımcı olmak için ücretsiz çevrimiçi hizmetler sunar. Capterra tarafından hazırlanan, “En İyi 20 BT Varlık Yönetim Yazılımı” listesi, işletme sahiplerinin piyasada bulunan çeşitli ITAM çözümlerini analiz etmelerine ve belirli bir ürünün, ihtiyaçlarını karşılayıp karşılayamayacağına karar vermelerine yardımcı olur.

 

 

Sıralama, iki ölçüme dayalı olarak önde gelen ITAM yazılımını gösterir; genel kullanıcı derecelendirmesi ve arama hacmi. ServiceDesk Plus’ı özellikle, işlevsellik, müşteri desteği ve değer gibi kriterlere göre derecelendirdiği 450’den fazla incelemeyle potansiyel müşteriler, mevcut ServiceDesk Plus kullanıcılarının ürün hakkında ne düşündüklerine dair değerli bilgiler edinebilir.

ServiceDesk Plus’ın ITAM modülü

 

 

ManageEngine, hizmet masası ekiplerinin ITAM ihtiyaçlarını anlar. ITSM yazılımımız ServiceDesk Plus, işletmelerin tüm donanım ve yazılım varlıklarını güvenli bir şekilde izlemelerine ve kontrol etmelerine olanak tanıyan yerleşik bir ITAM modülüyle birlikte gelir; bu, hizmet masası ekiplerinin ITAM görevlerini gerçekleştirmek için birden çok araç arasında geçiş yapmak zorunda olmadığı anlamına gelir.

ServiceDesk Plus’ın entegre satın alma siparişi ve sözleşme yönetim sistemiyle kullanıcılar, kuruluşlarının tüm varlıklarının satın alındıkları günden kullanım ömrünün sonuna (EOL) kadar yönetildiğinden emin olabilirler. ServiceDesk Plus, yöneticilerin BT varlıklarını taramasına, uygun raporlama ile denetim geçmişini korumasına, yazılım lisanslarını yönetmesine ve uyumluluğu sağlamasına olanak tanır. Ayrıca, kuruluş çapında varlık görünürlüğü sunar ve hizmet masası ekiplerine hem BT hem de BT dışı varlıklar üzerinde denetim sağlar. ServiceDesk Plus’taki ITAM modülü, olay yönetimi, sorun yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi diğer ITSM süreçlerini destekler ve tamamlar.

 

 

ServiceDesk Plus’ın diğer ITAM yeteneklerinden bazıları tedarikçi yönetimi, envanter yönetimi, lisans yönetimi, maliyet takibi ve uyumluluk takibini içerir. Bir müşterinin ifade ettiği gibi, “ServiceDesk, üzerinde çalıştığınız çağrıları yönetmek ve şirketinizdeki tüm varlıkları takip etmek için harika bir araçtır. Bu, yaptığımız tüm işler için harika bir denetim izi sağlar. Genel olarak ServiceDesk Plus ile olan deneyimim harikaydı ve çalıştığım diğer tüm şirketlere tavsiye ederim.”

ServiceDesk Plus, Gartner şirketleri tarafından verilen çoklu sıralamalarda en iyi yardım masası ve ITSM çözümleri arasında yer aldı. Çözümlerimizden daha fazla işletme yararlandıkça, memnuniyet mesajları gelmeye devam ediyor. Capterra’nın En İyi 20 BT Varlık Yönetim Yazılımı raporu hakkında daha fazla bilgi edinin.

ServiceDesk Plus’ın ITAM özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için web sitemizi ziyaret edin veya ServiceDesk Plus’ın ücretsiz deneme sürümünü indirin.