Vitel’de çalışmak ayrıcalıktır!

1993 yılından bu yana Türkiye Bilişim Sektörü’nde katma değerli distribütör olarak hizmet veren Vitel İnsan Kaynakları için “değer yaratma, değer katma” politikasını benimsemiştir.

İnsan Kaynakları Yönetim Politikamız:

Vitel, dürüst, samimi, adil, dinamik, yaratıcı, eşitlikçi, insana ve çevreye saygılı, rekabetçi, yenilikçi, şeffaf, ayırımcı olmayan bir iş yeri ortamı yaratarak çalışana kabiliyetleri ve deneyimi ile orantılı imkan ve olanakları sağlayan bir şirket politikası izlemektedir.

İnsan Kaynakları Yönetiminin Hedefi:

Şirket vizyon ve misyonuna ulaşmak için değer yaratan insan kaynakları stratejileri geliştirmek ve bunları uygulamaktır.

Vitel olarak İnsan Kaynakları işlevlerimiz aşağıdaki gibidir:

  • 1. İŞ ANALİZİ, SEÇME VE YERLEŞTİRME

    Vitel olarak insan kaynakları kültürüne uygun, dinamik, sürekli gelişen, öğrenen adayların ilgili pozisyonlara yerleşimini sağlamayı amaçlıyoruz. Bu yüzden iş analizi süreçlerimizden sonra uygun pozisyonları iş gücü yönetimimize ekliyoruz. Seçme sürecinde aday havuzumuzdan ya da İnsan Kaynakları portallerinden özgeçmişleri KVKK’ya uygun olarak toplanan adaylarımız, mesleki yeterlilik ve yetkinliklerine göre işe yerleştirilmektedir. Doğru kişiyi, doğru zamanda, doğru pozisyona yerleştirmek öncelikli stratejimizdir.

  • 2. İŞE ALIM

    Şirketimiz açık pozisyonlarına ilişkin işe alım sürecini aşağıdaki adımlarda gerçekleştirir:

    1. İnsan kaynakları ve ilgili departmanlardan yetkili kişilerce yapılan yazılı ve sözlü mülakatlar

    2. İngilizce yeterlilik sınavı

    3. Teknik yeterlilik ölçümleri (sunum teknikleri istenebilir)

    4. Referans araştırması

    5. Pozisyona uygun olduğuna karar verilen adaya teklif sunma

  • 3. ORYANTASYON

    Kurumumuzun oryantasyon politikası temelde uygulamalı öğrenim üzerine yapılandırılmıştır.

    Şirketimize yeni katılan çalışanlarımızın şirketimize uyumunu sağlıklı ve hızlı bir şekilde gerçekleştirmek amacıyla oryantasyon programı uygulanır.

    Program aşağıdaki aşamaları içermektedir:

    1. Departmanlar ve çalışanların tanıtımı

    2. Pozisyon ile ilgili gerekli detayların ve şirket içi eğitimlerin verilmesi

  • 4. EĞİTİM VE GELİŞİM

    Vitel’de eğitim 360 derece temellidir. İşe girişten itibaren eğitim süreci başlar ve çalışanın sürekli gelişimi odaklı eğitimler eğitim planına uygun şekilde tamamlanır.

    Çalışanlara verilen eğitimler:

    1. Şirket için genel eğitimler

    2. Mesleki yurt içi ve yurt dışı eğitimler

    3. Zorunlu eğitimler

    4. Davranışsal eğitimler

    5. Kariyer Gelişim Programları

    6. Rol model uygulamaları

  • 5. PERFORMANS DEĞERLENDİRME

    Uzun ve kısa süreli kariyer planlamada yetkinlik ve davranışsal bazlı performans değerlendirme sistemi uygulamaktayız. Böylece yıllık belli rutinlerde koçluk ve mentorluk uygulamalarımızdan çalışanlarımızın ne kadar faydalandığını gözlemlemekteyiz. Çalışan kendini değerlendirir, ardından yönetim ve üst yönetim değerlendirmesi ile performans puanı ortaya çıkar. Sürekli olarak belirlenen hedefleri üzerinden bir değerlendirme söz konusudur. Böylece geleceğe giden yolda yüksek performans hedeflerinde sinerjik bir yaklaşım ortaya konulmaktadır.

  • 6. ÜCRETLENDİRME

    Vitel’de ücretlendirme performans değerlendirme ile ilgilidir. Ek olarak yıllık piyasa ücret araştırması çıktıları göz önünde bulundurulur. Kurumsal ücret politikası dahilinde çalışanların maaşları yıllık ortalama net ücret üzerinden 12 aya bölünerek hesaplanır. Ödemeler çalışanların banka hesaplarına yapılır. Böylelikle çalışanların adil, piyasa ile rekabet edebilen bir ücret seviyesinde olması amaçlanmaktadır.

  • 7. YAN HAKLAR, İZİNLER

    Yan haklar, özel sağlık sigortası, şirket yemek kartı, masraf ödemeleri ve telefon ödemelerinden oluşur. İzinler, İş Kanunu uyarınca yıllık izin takvimine bağlı olarak kullanılmaktadır. Özel durumlar çalışan ve yöneticisi ile kararlaştırılır.

  • 8. KARİYER PLANLAMA

    Vitel’de çalışanlara kısa ve uzun vadeli kariyer planı uygulanır. Mentorları ile 6 aylık dönemsel görüşmelerde bu plan değerlendirilir. Profesyoneller, yeni mezunlar ve stajyerler olmak üzere üç farklı kariyer planlama alanımız vardır. Dinamik ekibimiz içerisinde Vitel’in çizdiği kariyer planları sürekli gelişim ve ilerleme üzerine kurgulanır.

  • 9. ÇALIŞAN İLİŞKİLERİ

    Vitel’in çalışanı olmak bir ayrıcalıktır. Çalışanlarımız en önemli iş ortağımızdır. Kazan kazan temelinde çalışanlarımıza bu karmaşık iş dünyasında iletişimsel çalışmalarımız ile destek oluyoruz. Eşit ve severek çalışılan bir iş ortamı yaratmak için çalışıyoruz. Toplumsal, fiziksel ve psikolojik olarak güven yaratan bir kurum olmak temel hedefimiz. Böylece çalışanlarımızla el ele gelişerek geleceğe yürüyoruz. Kültür, iş iklimi, değerler ve bütünsellik temelli çalışan ilişkileri yönetimimizde çalışanlarımızın her görüşüne değer vererek bu aileyi her gün geleceğe taşıyoruz.

  • 10. ISG

    Meslek hastalıklarını, iş kazalarını ve diğer problemleri bertaraf etmek için güvenli bir işyeri olmak temel hedefimizdir. Vitel olarak tüm riskleri en aza indirecek ferah ve sağlıklı bir işyeri ortamı sunuyoruz. Covid-19 sürecinde güvenli ve sağlıklı çalışma ortamları yaratıyoruz. Çalışanlarımıza mobil ve uzaktan çalışma ortamı ile tele çalışma olanağı sağlıyoruz.

  • 11. ÇIKIŞ

    Çıkış işlemlerinde, İş Kanunu’nun tüm gereklerini yerine getiriyoruz. Çalışanımız işten ayrılmadan kendisini mutlaka çıkış mülakatına davet ediyoruz. İş ilişkimizin başlangıcı gibi bitişinde de çalışanlarımızın aramızdan hakkaniyet ve mutlulukla ayrılması temel hedefimiz.

Teknoloji sektörünün öncü ve katma değerli distribütörü Vitel’de çalışmak ister misiniz?

Lütfen aşağıdaki iş başvuru formunu doldurunuz.

Açık pozisyonlar için Vitel’in Kariyer.net sayfasını ziyaret ediniz.

Çalışan Görüşleri

Arslan COŞKUN – Genel Müdür Yardımcısı

İstanbul Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği, 1993

Neden Vitel?

30 yıla yaklaşan faaliyet süresi ile Vitel, Türkiye’nin öncü ve önde gelen bilişim şirketlerinden biridir. Alanında uzman teknik kadrosu ile her zaman müşteri ve iş ortaklarının yanındadır, bu sebeple bilişim sektöründe genel bir takdir kazanmış ve kabul görmüştür. Personeline değer vermekte, iç ve dış eğitimlerle onların kariyer gelişimlerine büyük katkı sağlamaktadır. Sahip olduğu ürün portföyü, personelin her yönden gelişimini sağlayacak düzeyde çeşitlidir. Sahip olduğu markalar Türkiye pazarında ilgi görmektedir.

Sürekli büyüme trendinde bir faaliyet yürütmektedir, hedeflerini buna göre belirlemiştir.”

Taycan TOPRAK – Teknik Destek Uzmanı

Doğuş Üniversitesi, Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği, 2018

“Merhabalar; yaklaşık iki senedir Vitel A.S. bünyesinde teknik destek uzmanı olarak çalışmaktayım. Vitel A.S. ’de çalışmamın en büyük avantajı birçok markanın distribütörlüğünü yapıyor olmamız. Bu farklı markalarda tecrübe kazanmamı sağlıyor. İş yoğunluğu ve deneyimli kadrosu sayesinde kendimi çok hızlı geliştirebiliyorum. Vitel ekibi olarak birbirimizi tamamladığımızı düşünüyorum. Çalışma ortamı, sektörde tanınmış bir firma olması  ve olanakları her zaman artı özellikler gösteren bir firma ve çalışanlarının yanında olduğunu her zaman hissettiriyor.”

Yücel ÖZDEMİR – Teknik Danışman

Yıldız Teknik Üniversitesi, Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği, 2018

“Merhabalar; yaklaşık iki senedir Vitel A.S. bünyesinde teknik destek uzmanı olarak çalışmaktayım. Vitel A.S. ’de çalışmamın en büyük avantajı birçok markanın distribütörlüğünü yapıyor olmamız. Bu farklı markalarda tecrübe kazanmamı sağlıyor. İş yoğunluğu ve deneyimli kadrosu sayesinde kendimi çok hızlı geliştirebiliyorum. Vitel ekibi olarak birbirimizi tamamladığımızı düşünüyorum. Çalışma ortamı, sektörde tanınmış bir firma olması  ve olanakları her zaman artı özellikler gösteren bir firma ve çalışanlarının yanında olduğunu her zaman hissettiriyor.”

Serhan ÖZENÇ – Ürün Müdürü

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi İİBF, İşletme Bölümü Mezunu

Vitel herşeyden önce bir iş kurumundan çok akademi oldu bizler için. Her gün bilgimize, iş arkadaşlarımızdan, yöneticilerimizden yine Vitel’in sağladığı eğitimlerden birçok yeni bilgi kattık. Bizlere bu anlamda sınırsız kaynak ve imkan sundu. Vitel, fikirlerini özgürce ifade edebildiğin, her zaman dikkate alındığın, denemeye teşvik edip sana ve kendisine yeni keşifler sunan vizyon sahibi bir firma olduğunu önce biz çalışanlarına gösterdi.

Burada mükemmeliyetçi, özgüvenli, çalışkan ve biz olabilen harika bir kadro var. Ve epostanın sonuna vitel.com.tr eklendiği anda sen de bu kadrodasın. Bu ekibin bir parçasısın. Ve bu ekip, bir çalışan olarak sahip olabileceğimiz tüm ayrıcalıkları bizlerin bile düşünemediği ince detaylarla bizlere sundu. Rekabetçi, hırs dolu çokça duyduğumuz olumsuz iş ortamlarına karşı Vitel bizlere azmi, ekip olabilmeyi, hedeflerine ulaşırken kimsenin emeğine ve yüreğine basmadan tırmanılabileceğini gösterdi. İş yaşamımızı bu kadar değerli ve kaliteli hale getiren Vitel Ailesine çok teşekkür ediyorum.”

Ünzile ARSLAN

Sakarya Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 2017

Vitel herşeyden önce bir iş kurumundan çok akademi oldu bizler için. Her gün bilgimize, iş arkadaşlarımızdan, yöneticilerimizden yine Vitel’in sağladığı eğitimlerden birçok yeni bilgi kattık. Bizlere bu anlamda sınırsız kaynak ve imkan sundu. Vitel, fikirlerini özgürce ifade edebildiğin, her zaman dikkate alındığın, denemeye teşvik edip sana ve kendisine yeni keşifler sunan vizyon sahibi bir firma olduğunu önce biz çalışanlarına gösterdi.

Burada mükemmeliyetçi, özgüvenli, çalışkan ve biz olabilen harika bir kadro var. Ve epostanın sonuna vitel.com.tr eklendiği anda sen de bu kadrodasın. Bu ekibin bir parçasısın. Ve bu ekip, bir çalışan olarak sahip olabileceğimiz tüm ayrıcalıkları bizlerin bile düşünemediği ince detaylarla bizlere sundu. Rekabetçi, hırs dolu çokça duyduğumuz olumsuz iş ortamlarına karşı Vitel bizlere azmi, ekip olabilmeyi, hedeflerine ulaşırken kimsenin emeğine ve yüreğine basmadan tırmanılabileceğini gösterdi. İş yaşamımızı bu kadar değerli ve kaliteli hale getiren Vitel Ailesine çok teşekkür ediyorum.”