“Desktop Central kullanımı uzak noktalara veya ulaşımda zaman alacak noktalara hizmet vermemize ve yama yönetiminde işlerimizi hızlandırmaya yardımcı olmaktadır. ”

TGS Yer Hizmetleri A.Ş. olarak 2011 yılında ServiceDesk Plus ile beraber tanıştığımız ManageEngine ailesinden ADManager Plus, Desktop Central, Password Manager Pro ve ADAudit Plus ürünlerini de kurumumuzda kullanmaktayız.

 

ServiceDesk Plus ürünü bize BT tarafından verilen hizmetlerin kayıt altına alınabilmesi, değişikliklerin yönetilmesi, envanter takibi, performans takibi ve zamanı verimli kullanmayı sağlarken ADManager Plus ise Active Directory kullanımında sağladığı kolaylık ve otomasyonla, rutin olarak değerlendirdiğimiz iş yükünü üzerimizden aldı. Desktop Central kullanımı uzak noktalara veya ulaşımda zaman alacak noktalara hizmet vermemize ve yama yönetiminde işlerimizi hızlandırmaya yardımcı olmaktadır. Password Manager Pro kullanımı ile kurum dışından hizmet vermek için uzak bağlantı gerçekleştiren danışmanlarımızın kurum bağlantısında güvenliği ve takip edilebilir olmasını sağlamanın yanı sıra kurum içerisinde kullanılan bilgisayarlar için parola yönetimini kolaylaştırmaktadır.

 

Ek olarak, ManageEngine ürün ailesindeki ürünleri kullanarak, uyum sağlamak zorunda olduğumuz standartların birçok maddesini de karşılayarak “Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi” süreçlerinin iyileştirilmesini sağlamış bulunuyoruz.

 

Yakup Kadri KUŞAK

TGS BT Altyapı ve Sistem Müdürü