Vaillant – Ali AÇAN
Vaillant Grup’ta %100 Envanter Doğruluğu
2018 yılından bu yana Vaillant Grup Bozüyük Üretim tesislerinde dijitalleşme projelerini yöneten Ali Açan, kurum bünyesindeki süreçlerde ManageEngine ürün ailesinden Service Desk Plus çözümünü aktif olarak kullandıklarını belirtmektedir.
Dijital Envanter Yönetimi ile %100 Doğruluk
Genelde IT departmanlarında envanter sayımı ile ilgili bir sorunumuz vardı. Evden çalışma döneminde pandemi ile beraber envanter sayımını dijital ortama almak istedik. Bunu ManageEngine ekibiyle birlikte yaptığımız raporlama ve arkasındaki otomatik task mekanizmasıyla kullanıcılara birer sözleşme örneği gönderdik. Sizlerde bu envanterler bulunmaktadır. Kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz diye.
Daha sonrasında bu kullanıcılar fiziki kontrollerini yaptı. Herkes kendi envanterini kontrol etti. Eğer bir sorun varsa aynı mail üzerinden bize dönmelerini sağladık. Bu dönmeyle birlikte otomatik çağrılar oluştu ve ilgili teknisyen arkadaşlarımıza ataması yapıldı. Bu sayede %100’e ulaşan bir envanter doğruluğunu sağlamış olduk.
Çözüm Odaklı Yaklaşım ve Ürün Geliştirme Desteği
ManageEngine ekibinden aldığımız destek çok güzel bizim için. Şöyle, yaşadığımız sorunları kendilerine ilettiğimiz zaman, kendileri konuyu eğer daha önceden yaşamışlar ise ve uygulama içerisinde hazırda bir çözüm varsa, bunu ekran görüntüleriyle maille bize dönüyorlar. Ama geliştirme gereken bir durum olursa bunu daha iyi anlamak için bizden genelde toplantı talep ediyorlar. Bu benim başıma iki sefer geldi. Ekiplerle toplantıyı yaptık ve bunları not alıp bir sonraki versiyonlarında güncel olarak bizlere sundular.
Niş Çözümler ve Kesintisiz Destek
Sektörde sıkıntı yaşadığımız alanlara niş çözümler bulmaları çok güzel. Niş çözümleri birinci olarak söyleyebilirim, ikinci olarak destek, üçüncü olarak da yine destek diyeceğim.