Son yıllarda birçok alanda, özellikle bilişim pazarında artan rekabet ile birlikte çoğu zaman hizmet kalitesinin bir tercih kriteri olarak müşteriye sunulan ürün veya çözümün yarattığı katma değerin önüne geçebildiğini görmekteyiz. Müşteriye bir ürün veya çözümü satmak kadar bir ürünü aldıktan sonra sunulan konfor ve buna bağlı iş yapma sürekliliği de önemlidir.
Gerçekte müşteri memnuniyeti ürün ve servisin kalitesi ile doğru orantılıdır. Müşteri adayı olan herhangi bir işletme, gereksinimleri doğrultusunda bir ürün veya çözüme ihtiyaç duyar, alım sürecini yürütür ve sonrasında kurulum ve entegrasyonu sağlamak için destek hizmeti alır. Bu akışın içinde müşterinin sizinle çalışmayı tercih etmesi için iletişim kalitesi de kritik bir rol oynar. Tüm bu bileşenler birlikte bir ‘’Müşteri Deneyimi‘’ oluştururlar.
Satış süreci; doğası gereği hedefler, rakamlar ve kısıtlı zaman üçgeninde sonuca koşan ve harikalar yaratan bir yapıdır. Bu ortamda “Müşteri Deneyimi”, müşteri tarafından beklenen memnuniyeti sağlamak amacıyla satış yöneticilerini ve teknik uzmanları müşteri ile bir noktaya getiren bir sorumluluk üstlenmektedir. Bu ekipler bir takım olarak hareket ederler ve bu süreçte yapılan her şey müşteri memnuniyetini sağlamaya yöneliktir. Bu sebeple iyi bir müşteri deneyimi, iletişim sürekliliğini ve kalitesini üst düzeyde tutmanın bir sonucu olarak karşımıza çıkar.
Müşteri ile iletişimin sıklığı ve kalitesi çok kritik bir öneme sahiptir. Müşterinin sorunlarını iletebilmesi, çözüm üretilebildiğini görmesi ve anlaşıldığını hissetmesi karşılıklı güveni kendiliğinden getirir. Bu tür bir etkileşim fark yaratır ve tercih edilmenizi sağlar. İyi bir müşteri deneyimi, müşteri kaybını azaltır ve sadakati artırır.
Vitel; 30 yıllık tecrübesiyle harmanladığı donanım ve yazılım alanındaki ürün ve çözümleri ile yıllardır müşterilerine yüksek kalitede hizmet sunma hedefi ile yoluna devam eden, yenilikçi, risk alan ve gelişime her zaman önem veren bir bilişim şirketidir. Yılların getirdiği deneyimle satış yöneticileri ve teknik ekipler ürün ve çözümler üzerinde uzmanlıklarını geliştirmişlerdir.
Müşterilerimiz bizden aldıkları satış öncesi ve satış sonrası hizmetleri değerlendirirken ilgimizi ve çalışmalarımızı her zaman takdir etmişlerdir. Her müşterimiz bizim için çok değerli olduğundan insan odaklı yaklaşımımız ile işimizi gönülden yaparak, müşterilerimizle doğru iletişim kurmaya özen gösteririz.
30 yıla yaklaşan sektör deneyimi ve müşterilerimizin yaklaşımı bize doğru yolda olduğumuzu göstermektedir ve bu çizgide yol almaya devam edeceğiz.