SupportCenter Plus, organizasyonların müşteri sorun bildirimlerini, müşteri hesaplarını ve irtibat bilgilerini, hizmet ve bakım sözleşmelerini etkili bir şekilde yönetmelerini ve kullanımda üstün bir müşteri deneyimi yaşamalarını sağlayan web tabanlı bir müşteri destek yazılımıdır.
SupportCenter Plus ile özelleştirilebilir bir self servis portal yayınlayıp, müşterilerinizin sorun bildirimlerini bu portal aracılığıyla göndermelerini sağlayabilir ya da bilgi bankasında arama yaparak kendilerinin çözüme ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.
Birden fazla hizmet sözleşmesi ve ilgili destek paketlerini yöneterek, müşterilerinize anlaştığınız süreler çerçevesinde hizmet verebilir ve buna göre fatura çıkabilirsiniz.
SupportCenter Plus, API’larını kullanarak organizasyonunuzdaki diğer uygulamalarla entegre edebilir ve veri alışverişi yapmasını sağlayabilirsiniz.
SupportCenter Plus 37 farklı dil desteği sunmaktadır. Böylece kullanıcılarınızı kendi dillerinde arabirimler sunarak kolayca size ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.
Ayrıca tek kurulumla 20 portala kadar oluşturacağınız Portal yapısı ile farklı hizmetler veren farklı departman veya yapılarınız varsa bunların hepsini ayırabilirsiniz.