online teknik egitim resim

Yeniliklerden önce siz haberdar olun!

“Vitel uzmanları tarafından yıl boyunca düzenlenecek online teknik eğitimler ve etkinlikler ile bilgilerinizi güncel tutun, sorularınızı yönelterek tüm detaylardan haberdar olun!”

Büyük Olay (Major Incident) Müdahale Eylem Planlarıyla Hizmet Sürekliliğini En Üst Düzeye Çıkarmak

ServiceDesk Plus

  • Olay müdahale planlarını (incident response playbooks) uygulamayı öğrenme

  • Büyük olayları (major incidents) verimli şekilde yönetme

  • Görsel yaşam döngülerinin oluşturulması

  • Hizmet çalışma süresini (service uptime) optimize etme

  • Problem yönetimi stratejileri

Cenk CEBBAR

18 Kasım 2025

14:00 (60 Dakika)

Monitoring Dünyasında En Sevilen NOC Ekran Tasarımı ve Grafik Tipleri

OpManager

  • OPManager Custom Dashboard Yaratma

  • Widget Tipleri

  • NOC View Tasarımı

  • Best Practice Yöntemler

  • Dağınık Mimari Yönetimi

Gökhan AKKAYA

20 Kasım 2025

14:00 (60 Dakika)

BT Operasyonlarınızı Merkezileştiren Çözümleriyle 4 Kategoride, Tek Platformda 20 ManageEngine Çözümünü Keşfedin

ManageEngine

  • BT Altyapı & Ağ Yönetimi (IT Operations Management)

  • Kimlik & Güvenlik Yönetimi (Security & IAM)

  • Uç Nokta & Cihaz Yönetimi (Unified Endpoint Management)

  • Servis Yönetimi & Analitik (Service Management & IT Analytics)

Melih KARAMAN

25 Kasım 2025

14:00 (60 Dakika)

ServiceDesk Plus uygulamasının otomasyon araçları ile daha etkin ve verimli kullanımı

ServiceDesk Plus

  • İşletme Kuralları (Business Rules) kullanımı

  • Özel Tetikleyiciler (Custom Triggers) Kullanımı

  • İstek Yaşam Döngüsü (Request Lifecycle) Kullanımı

  • Örnek Senaryolar

Levent KÖKSEVEN

27 Kasım 2025

14:00 (60 Dakika)