EdgeVerve

EdgeVerve, yapay zeka ve otomasyon teknolojilerinin dijital dönüşüm uygulamalarında önde gelen global liderlerden biridir. Ürün portföyünde yapay zeka (Infosys Nia), otomasyon (AssistEdge) ve yapay zekanın kullanıldığı iş uygulamaları (TradeEdge, FinXEdge, ProcureEdge) ön plana çıkmaktadır.

EdgeVerve ile tanışmak için hemen bizimle iletişime geçin.

Çözümler

AssistEdge Discover

RPA

AssistEdge Engage

Infosys NIA

AssistEdge Discover

Bu uygulama, iş süreçlerinden hangilerinin otomatize edilebileceğini tanımlamaktadır. Bunu yaparken her cihaza yerleştirilen
sensörlerden gelen verileri alır ve bunları analiz eder. Analiz süreci temelde 3 aşamadan oluşur:

 
Veri Toplama: Bilgisayarlara konulan sensörlerden gelen veriler toplanır.

Veri Analizi: STARC adlı yapay zeka motoru gelen verileri analiz eder ve bunları eyleme dönüştürülebilecek süreç adımları
olarak değerlendirir.

Eylemsel Adımlar: Elde edilen verilere göre yapılacak aksiyonlar yürütülür.

Üçüncü aşamada yürütülürken aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:

Etkileşimli Haritalar: AssistEdge Discover yapay zeka motoru gelen ampirik verileri anlamlı bir süreç haritasına dönüştürür.
Tüm süreçler ve durumu bu haritadan izlenebilir.

İş Panoları: Süreçlerin sürekli iyileştirilmesine yönelik önemli bulgular sağlar.

Otomasyon Planı: Otomasyona hazır süreçlerin önceliklendirilmesine yardımcı olur. Otomasyon için proses hazırlığına ilişkin bir öncelik matrisi sağlar.

AssistEdge Robotic Process
Automation (RPA)

Otomasyonların kural tabanlı olarak uygulanmasını sağlayan ve bunu yaparken de yazılım robotlarını kullanan uygulamadır. Bu yüzden, işlemleri kullanıcı müdahalesi olmadan arka planda yapar. Temelde Control Tower, Automation Studio ve Reporting Platform olmak üzere üç ana bileşenden oluşur. 


Automation Studio bileşeni içinde iş akışı yöntemi ile süreç tasarımı yapılır ve test çalışmaları yürütülebilir.


Control Tower ile robot yaratma, robotları yönetme, süreç takibi ve tetikleme yöntemleri gerçekleştirilir. Reporting Platform üzerinde de raporlamalar yapılır.

RPA iki ürün olarak kullanıma sunulur.

• AssistEdge Cloud RPA > Bulut üzerinde bir RPA çözümüdür.
• AssistEdge RPA Community Edition > Müşteri altyapısında kurulu (On-premise) olarak sunulabilen ve ücretsiz olan RPA şeklidir. Öğrenciler, AR-Ge çalışanları ve test amacıyla indirmek isteyenler için idealdir.

Desteklenen Otomasyon Altyapıları

• Web otomasyonu
• Windows otomasyonu
• Java otomasyonu
• Excel otomasyonu
• PDF dosya içerik otomasyonu
• Yüzey veya görsel otomasyonu
• Dosya işlemleri otomasyonu
• FTP otomasyonu
• Veritabanı (SQL, Oracle ve MySQL) otomasyonu
• E-posta (SMTP ve Outlook) otomasyonu
• API otomasyonu
• Mainframe, SAP, Citrix uygulama otomasyonu
• SharePoint otomasyonu
• Siebel otomasyonu
• Akıllı uygulama otomasyonu
• Özelleştirilmiş uygulama otomasyonu

AssistEdge Engage

Yazılım robotlarını kullanarak kullanıcı müdahale ve beklentilerine uygun otomasyon işlemlerini yapan uygulamadır. Kuruluşların iletişim merkezlerini yeniden tasarlamalarına ve üstün müşteri deneyimi elde etmelerine yardımcı olur. Müşterilere daha hızlı sorun çözümü, daha kısa bekleme süresi, çözüme odaklı bir yaklaşım ve uygun teklif sunma gibi deneyimleri yaşatarak onların markaya olan bağımlılığını ve sadakatini artırır.


AssistEdge Engage şunları sağlar:

• Müşteri sadakati
• Hizmet kadronunun kalitesini artırma
• Hizmet kadronunun üretkenliğini artırma
• Tekrarlayan görevleri otomatik hale getirme
• Sektör ve birimler arası çapraz satış imkanları yaratma
• Yapay zeka ve otomasyonun zengin özelliklerini birleştirme


Ana Özellikleri

• 360° Müşteri Görünümü > Bir gösterge panosuna entegre edilmiş çeşitli uygulamalardan eyleme dönüştürülebilir müşteri bilgileri elde etme
• Tek Tıkla Akıllı Otomasyon > Birden çok uygulamada tek tıklamayla müşteri taleplerinin otomasyonu
• Tahmine Dayalı Müşteri Görüşleri > Müşteri etkileşimini geçmiş eylemlere ve davranış kalıplarına dayalı olarak yeniden tanımlama
• Tek Noktadan Oturum > Zaman aşımı olmadan birden çok uygulamada tek tıklamayla oturum açma

Infosys NIA

Infosys Nia, iş uygulamaları ve BT için kurumsal ölçekte uçtan uca yapay zeka benimseme yolculuğunu basitleştiren kurumsal düzeyde bir yapay zeka platformudur. Infosys Nia aşağıdaki uygulamalara destek verir.

• Veri yönetimi
• Belge ve görsellerin sayısallaştırılması
• Model geliştirme
• Modellerin operasyonel hale getirilmesi

Bize
Ulaşın