Dönmez Debriyaj – Bahadır ERHUY

 

 

 

Dönmez Debriyaj – Bahadır ERHUY

 

Dönmez Debriyaj: ManageEngine ile Kapsamlı IT Yönetimi ve Hızlı Destek

İzmir’de faaliyet gösteren Dönmez Debriyaj firmasında Sistem Uzmanı olarak görev yapan Bahadır Erhuy, yaklaşık 3 yıldır bu firmada çalışmalarını sürdürmektedir. IT sektöründe 8 yıldır aktif olarak hizmet veren Erhuy, firmanın IT altyapısında kullandıkları çözümleri ve deneyimlerini aktarmaktadır.

 

Kapsamlı ManageEngine Ekosistemi

IT sektöründe meslektaşlarımızla veya ofis içinde ekibimizle yeni bir proje kurguladığımızda, aklımıza gelen ilk soru ‘Bunu ManageEngine ile yapabilir miyiz?’ oluyor ve neredeyse tüm taleplerimizi karşılayabildiğimizi görüyoruz. Dönmez Debriyaj’da göreve başladığım 3 yıl önce; o zamanki adıyla Desktop Central, ServiceDesk Plus ve ADAudit Plus kullanılıyordu. Zamanla bu yapıya EventLog Analyzer, PAM360, OpManager, M365 Manager Plus ve ADManager çözümlerini de ekleyerek ekosistemimizi ekledik.

 

Kesintisiz ve Hızlı Teknik Destek

Şu an sayarken hatırlamadıklarım da vardır. Bugüne kadar ticket atıp, ertesi güne sarkan, hatta 2 saati geçen herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Tamamen 2 saat içerisinde, belki de 1 saat içerisinde, belki de çok kısa sürecekse telefonla bile arayıp hemen çözüme ulaştırdıklarını hatırlıyorum.

 

Çözüm Odaklı Müşteri Deneyimi

Bir soru sorup da yanıtını alamadığımız veya bir çözüm isteyip de biz bunu yapamıyoruz diye bir cevap aldığımız asla olmadı. Tamamen müşteriye özel bir şekilde – zaten uygulama çok yetenekli olduğu için arkadaşlar da yeteneklerini bize sergileyebiliyorlar. Gerçek anlamda bütün sorunlarımızı çözen bir uygulama.