Yeniliklerden önce siz haberdar olun!

“Vitel uzmanları tarafından yıl boyunca düzenlenecek webinarlar ile bilgilerinizi güncel tutun, sorularınızı yönelterek tüm detaylardan haberdar olun”

1 Ağustos – Tamamlandı

ITIL metodolojisinde Çağrı Yaşam Döngüsü ve Faydaları

Uzun süredir beklenen ve bu sene içerisinde SDP 10 versiyonu ile gelen RLC (Request Life Cycle) özelliğini bu webinarımızda inceleyeceğiz.
a) RLC nedir ve neden ihtiyaç duyulur?
b) RLC nasıl konfigure edilir?
c) RLC kullanımının faydaları nelerdir?
d) Organizasyonlarda RLC’e nasıl başlanılmalıdır?

27 Ağustos

Kurumlarda Danışman Bağlantıları Nasıl Yönetilmelidir?

Firma olarak alınan danışmanlık hizmetinde en çok karşılaşılan durum bir danışmanın işi gereği sistemlere dışarıdan bağlanmasıdır. Bu durum bağlantıların güvenliği ve takibi açısından sorunlara neden olabilmektedir. Bu sorunları aşmak için hangi metotlar ve çözümler uygulanmalı konusu bu webinarımız da işlenecektir.

10 Eylül

Monitoring Yazılımları üzerinde Hata Yönetimi ve Otomasyon

Monitoring yaparken ortaya çıkan alarmları ve bu alarmları çözmek için yararlanılacak metotlar neler olabilir?
Son kullanıcınızdan önce ağ sorunlarını tespit edebilir ve verilerin analizinde sorunun temel nedeni bulabilirsiniz.
OpManager’dan proaktif olarak performans ve hata bildirimleri alabilir ve OpManager ile L1 / L2 seviyesinde sorun giderme görevlerini otomatikleştirebilirsiniz.

15 Ekim

IT Envanterini Yönetmek için Bilinen En iyi Metotlar

IT envanteri yönetimi kurumların en çok zorlandığı konulardan biridir. Bu zorluk ile baş edebilmek için öncelikle yazılımlardan yararlanmak gerekir. Yazılımlar üzerinden envanter yönetimi ve raporlamasını yapabilmek için bir araya getirilmiş en iyi metotları 7 ayrı başlıkta bu webinarımızda inceleyeceğiz.

19 Kasım

AD Yönetiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Sistem uzmanları Active Directory yönetiminde bazı noktaları gözden kaçırabilir. Gözden kaçan ufak bir hatanın büyük sonuçları olabilir. Bu noktada ManageEngine AdManager Plus’ın faydası ne olabilir? Ortamda bulunan AD yürürlükte olan regülasyonlara ne kadar uyumlu? Bu ve buna benzer soruların cevabını bu webinarımızda bulabilirsiniz.

3 Aralık

Her BT Yardım Masası Ekibinin Bilmesi Gereken KPI’lar Nelerdir?

İnsanlar genellikle “Ölçülen Şeyler Gelişir” derler ama tam olarak neyin ölçülmesini gerektiğini söyleyemezler. BT yardım masası yazılımlarındaki raporlama becerilerinin son zamanlarda artmasıyla beraber yüzlerce KPI  ve metrikler ölçülebilir ve izlenebilir olmuştur. Ama bu her şeyi ölçmeniz gerektiği anlamına gelmez. Yalnızca sunulan hizmetleri geliştirmek için ihtiyaç duyulan kritik KPI ve metrikler ölçülmelidir.
Bu KPI’ların detayına bu webinarımızda değineceğiz.