‘‘Vitel’in sözlüğünde ‘hayır’ yok.’’

Arif Emre ÜNAL

Arzum – Genel Müdür Yardımcısı

 

ManageEngine’in ServiceDesk Plus ürününü kullanıyoruz. 2014 yılında kullanıcılarımızın taleplerini yönetebilmek için arayışımız bizi hem Türkiye’de güçlü referansları olan hem de rakipleriyle kıyaslandığında özellikleri bakımından öne çıkan ManageEngine’e götürdü. Kullanıcı arayüzünün basit olması, kurulum ve yönetiminin hızlı ve kolay olması, raporlama altyapısının kuvveti ve birçok hazır raporun varlığı, kiralama modeli ile lisanslama yapılabilmesi, Vitel gibi güçlü ve destek konusunda rahat ettiğimiz bir kurumun arkasında olması bu ürünü seçmede büyük rol oynadı.

 

Ürün, tüm kullanıcı taleplerini kayıt altına alıp hem departmanlar hem de kullanıcılar bazında analiz yapabilmemizi sağladı. Ayrıca BT departmanımızın performansımızın ölçülebilmesini ve kendimize hedefler koyabilmemize fırsat verdi. ManageEngine ile yaşadığımız tecrübe bize, Vitel’in sözlüğünde ‘HAYIR’ kelimesinin olmadığını gösterdi. Talep ettiğimiz tüm özellikleri ‘EVET VE’ şeklinde yanıtlayarak farklı özelliklerini de birlikte sundular. Birlikte çalışmaya devam ettiğimiz uzun süre içerisinde de bizi bu şekilde şaşırtmaya devam ediyorlar.