Vitel’in sözlüğünde ‘hayır’ yok

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015_57

Arzum – Arif Emre Ünal

ManageEngine’in ServiceDeskPlus ürününü kullanıyoruz. 2014 yılında kullanıcılarımızın taleplerini yönetebilmek için arayışımız bizi hem Türkiye’de güçlü referansları olan hem de rakipleriyle kıyaslandığında özellikleri bakımından öne çıkan ManageEngine’e götürdü.

Kullanıcı arayüzünün basit olması, kurulum ve yönetiminin hızlı ve kolay olması, raporlama altyapısının kuvveti ve birçok hazır raporun varlığı, kiralama modeli ile lisanslama yapılabilmesi, Vitel gibi güçlü ve destek konusunda rahat ettiğimiz bir kurumun arkasında olması bu ürünü seçmede büyük rol oynadı. Ürün, tüm kullanıcı taleplerini kayıt altına alıp hem departmanlar hem de kullanıcılar bazında analiz yapabilmemizi sağladı. Ayrıca BT departmanı olarak performansımızın ölçülebilmesini ve kendimize hedefler koyabilmemize fırsat verdi.

ManageEngine ile yaşadağımız tecrübe bize, Vitel’in sözlüğünde ‘HAYIR’ kelimesinin olmadığını gösterdi. Talep ettiğimiz tüm özellikleri ‘EVET VE’ şeklinde yanıtlayarak farklı özelliklerini de birlikte sundular. Bizi bu şekilde şaşırtmaya devam edeceklerine inanıyoruz.