Vitel ile görüştükten sonra, bir aylık demo sürümünü kurduk.

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015_59

Medline – Savaş Bayoğlu

 

2010 yılında artan uzak ofis ve kullanıcı sayımız ile değişim yönetimi yazılımı arayışına girdik. ManageEngine ServiceDesk Plus kullanmaya başlamadan önce, telefon ve e-posta ile takip yapıyorduk ve kayıt altına alınmıyordu. Bir kaç yerli firma ile görüştük. Ayrıca çok fazla yerli ve yabancı referansa sahip olan ServiceDesk Plus yazılımı ile ilgili olarak Vitel ile görüştükten sonra, bir aylık demo sürümünü kurduk. O dönemdeki sürümler ihtiyaçlarımızın hepsini karşılamasa da, Active Directory ile entegre olması, ürünün her geçen gün geliştirilmesi ve destek ihtiyaçlarımızın doğru ve zamanında karşılanması bu ürünü seçmemizdeki önemli etkenler oldu. Öncelikle gelen taleplerin neler olduğu, hangi lokasyondan geldiği, hangi sorunların sık sık tekrarlandığı, tekrarlanan sorunlar için hazır çözümlerin oluşturulmaya başlanması, teknisyenlerin sorunlara müdahale zamanı, teknisyen arkadaşların zaman yönetimi, aylık değişim yönetimi raporlarının alınması gibi yararları oldu. Ürünü kendini geliştiren, karmaşık yapıları destekleyen ve sorunsuz bir yazılım olarak tanımlayabilirim.