ManageEngine ServiceDesk Plus Oturumu

24 Mayıs 2016

Yer : | Hilton Kozyatağı

BT Profesyonellerinin buluştuğu bu etkinlikte yerinizi hemen ayırtın!

14:00 – 18:00 Meeting Room 7-8-2

ManageEngine USER CONFERENCE  2016 ServiceDesk Plus OTURUMUNDA NELER BULACAKSINIZ?

Başarılı Service Desk organizasyonunun altını birlikte çizelim Başarılı Olay Yönetimi, Talep Yönetimi veya Self Servis yönetimi nasıl yapılmalı ? Servicedesk Plus Olay ve Talep yönetiminde bazı küçük sırlar,hileler

Olgunlaşmış bir IT Servis Yönetimi Proje Yönetimi ve Değişiklik Yönetim süreçlerinin iç içe uygulanması durumundaki verimini birlikte değerlendirelim Servicedesk Plus Değişiklik Yönetiminde sırlar,hileler

Servicedesk Plus’ın Diğer Güçlü Yönleri ile Tanışma Vakti Organizasyonunuzda kullanmak üzere “gizli özelliklerin” kullanımı Bazı ip uçlarını uygulayarak Servicedesk Plus ile daha fazla değer yaratın Servicedesk Plus ile ilgili herşeyi bildiğinizi mi zannediyorsunuz ? ManageEngine SDP Uzmanının sunumunu bekleyin, ipuçları,hack ve tüm gizli özellikler paylaşılacak,kendinizi hazırlayın!

KATILIM FORMU