servicedesk plus logo

Dünyanın Sevdiği Yardım Masası Uygulaması

ServiceDesk Plus, ITIL çerçevesinde oluşturulmuş entegre varlık ve proje yönetimi içeren bir yardım masası yazılımıdır. 37 farklı dil seçeneği sunmaktadır ve 186 ülkede 100.000’den fazla şirket tarafından BT süreçlerini, şirket varlıklarını ve projelerini yönetmek için kullanılmaktadır.

Yardım Masası ve Envanter Yönetimi

ServiceDesk Plus’taki kapsamlı olay yönetimiyle, olayları kolayca çözümleyip normal çalışmanıza hızlıca dönebilirsiniz. Olayların temel nedenlerini etkili bir şekilde ortadan kaldırıp durmadan yinelenen olaylarla mücadeleye bir son verip sorunsuz bir şekilde BT’nizi yönetebilirsiniz.

 

BT altyapınızdaki tüm değişiklileri yapılandırıp hızlı bir şekilde işletebilirsiniz, toplu iş akışları oluşturabilirsiniz. Hizmet Kataloğu özelliği sayesinde sunduğunuz tüm hizmetleri tanıtarak, BT ‘de yapmış olduğunuz işleri daha görünür kılabilirsiniz. Hizmet kataloğundaki her hizmet için farklı iş akışları ve otomasyonlar oluşturabilir, verdiğiniz hizmetleri anlaşılan süreler içinde sağlayabilirsiniz.

 

CMDB özelliği ile tüm Cl ‘larınızı tek bir veri havuzunda izleyip yönetebilirsiniz. Cl ‘ların karşılıklı ilişkilerini ve bağımlıklarını öğrenerek, varlıklarınızı daha detaylı analiz edebilirsiniz. Satın Alma ve Sözleşme Yönetimi, bir alım emrinin tüm yaşam döngüsünü (oluşturulduğu noktadan onay süreçlerine, her alımın teslimi ve sözleşmelerine kadar) izlemenizi kolaylaştırır ve BT harcamalarınızı organize etmenize yardımcı olur. Sözleşmelerinizin zamanı gelmeden size uyarı göndermesini sağlayarak sözleşme takibinden kurtulabilirsiniz.

 

Kolay ve şaşmaz raporlama modülleriyle ve etkili panolarla, Yardım Masanızda olan biten her şeyi kolayca öğrenebilirsiniz. İstediğiniz raporları zamanlayarak, otomatik bir şekilde belirlediğiniz zamanlarda size ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

servicedesk_plus görsel

Özellikler:

  • Olay ve hizmet yönetimini kolay ve etkin bir şekilde yönetebilirsiniz.
  • Envanterlerinizi, lisans anlaşmalarınızı ve bakım anlaşmalarınızı kolayca listeleyebilir ve raporlayabilirsiniz.
  • ITIL süreçlerine kolaylıkla uyum sağlayabilir ve Problem Yönetimi, Değişiklik Yönetimi gibi bu süreçleri etkin bir şekilde yönetebilirsiniz.
  • Çözüm bankası sayesinde bütün bilgi birikiminizi kayıt altında tutabilir ve kolay bir şekilde paylaşabilirsiniz.
  • Satın Alma modülü sayesinde tüm satın alımlarınızı A’dan Z’ye yönetebilirsiniz.
  • Raporlama özelliği sayesinde envanter, olay ve hizmet kayıtları vb raporları çok basit bir şekilde yazdırabilir ya da HTML, PDF, XLS, CSV formatında alabilirsiniz.
  • İşletme kuralları ile belirli özellikteki çağrılara otomatik aksiyonlar aldırabilirsiniz.
  • SLA sürelerinizi tanımlayarak, verilen hizmetlerin kalitesini yükseltebilir ve son kullanıcı memnuniyetini artırabilirsiniz.
  • ESM modülü sayesinde departmanlarınız için farklı Servicedesk‘ler tasarlayabilir ve hizmet kataloglarınızı ayırabilirsiniz.