Ruijie Cloud Sorun Giderme Kılavuzu

Ruijie Cloud ile yönetilebilen cihazlarınızda, cihazın internet erişimini sağlayarak;Ruijie Cloud’a seri numarası ile ekledikten sonra, cihazınızı online olarak göremiyorsanız; aşağıda belirtilen bazı ayarları kontrol edebilirsiniz:

Cihaz web ara yüzüne erişip aşağıdaki kontrolleri yapınız:

Öncelikle cihazınızın web arayüzünden “System Mode” sekmesinde, Macc modda olup olmadığını kontrol ediniz. Değilse düzeltiniz.

CLI komutları:

Doğrulama komutu:

#show ap-mode

Macc modda değilse, Macc moda alınız:

Ruijie-Switch#ap-mode macc

*1.opsiyon Ruijie AP ler içindir.

2-Ruijie web ara yüzlerinde Web-CLI bölümü bulunmaktadır. CLI komutları ile de işleminizi buradan yapabilirsiniz.

Cihaz internet erişimini ve DNS ayarlarını kontrol ediniz.

ping 35.234.108.108

ping cloud.ruijienetworks.com

35.234.108.108 ip adresine ping atabiliyor; fakat cloud.ruijienetworks.com adresine ping atamıyorsanız cihaz web ara yüzünden DNS Server tanımlayabilirsiniz.

Örnek:8.8.8.8

 

 

CLI komutları:

Ruijie-Switch#conf t

Ruijie-Switch (config)#ip name-server 8.8.8.8

3-CWMP bölümüne gelerek Server URL ‘i kontrol ediniz:

Olması gereken url aşağıdadır.Cihazınızda da bu adresi teyit ediniz. Aksi durumda;

http://cloud.ruijienetworks.com/service/tr069servlet

belirtilen adresi görseldeki gibi yazınız.

 

 

CLI komutları:

#show cwmp config

Eğer doğru URL tanımlı değilse;

Ruijie-Switch#conf t

Ruijie-Switch (config)#cwmp

Ruijie-Switch (config-cwmp)#acs url http://cloud.ruijienetworks.com/service/tr069servlet

Eğer sorun devam ediyorsa; yazılımı güncelleyebilirsiniz.

https://www.ruijienetworks.com/

Ürün modelinize göre en güncel yazılımı indiriniz. İndirdiğiniz sıkıştırılmış dosyayı çıkartıp .bin uzantılı dosyayı yükleyiniz.