Recep Fındık Help Desk çözümünü 2010 yılında kullanmaya başladık

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015vv

Gruppo – Recep Fındık

 

Help Desk çözümünü 2010 yılında kullanmaya başladık. Çok şubeli bir yapımız olmasından, gelen teknik taleplerin telefon ve mail ile bekleyen iş sırasına alınmasının zorluğundan ötürü, ServiceDesk Plus’ı tercih ettik. Service- Desk Plus kullanmaya başlamadan önce arıza bildirimleri, arıza kayıtları, envanter yönetimi gibi süreçleri mail, telefon veya excel tabloları ile yönetiyorduk. ServiceDesk Plus’ı seçmemizde kiralama sistemi, kullanım ve kurulum kolaylığı, Vitel’in teknik destek başarısı etken oldu. ServiceDesk Plus bize bekleyen işlerin takibi, envanter ve bilgisayarlarda kurulu programların takibi, yapılmış işlerin ve çözümlenmiş sorunların geçmişe yönelik raporlanabilmesi gibi faydalar sağladı. ServiceDesk Plus’ın network üzerinden donanım ve yazılım taraması, Lisans Takip Sistemi ile çok başarılı.