Raporları zamanlayarak her sabah istediğimiz raporları sunmamızı sağlıyor

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015_49_2

Tiryaki – Mert Çakıcı

Yaklaşık dört yıl önce Help Desk’i yönetemediğimiz için bir sof t wa re yardımına gereksinim duyduk. Arıza kayıtlarını mail ile alıyorduk, sadece envanteri kendimiz yönetiyorduk. Yaptığımız incelemelere göre ManageEngine ServiceDesk Plus beklentilerimizi karşılayan hazır bir programdı. Help desk yönetimi çok kolaylaştı ve envanter yönetimi rahatladı. Help desk yönetimi bu program ile çok basit hale gelebiliyor. Rapor için data toplamamıza gereksinim yok. Raporları zamanlayarak her sabah istediğimiz raporları sunmamızı sağlıyor. Help desk ekibinin performans ölçüm kriteri bile çok net çıkarılabiliyor.