Yeniliklerden önce siz haberdar olun!

“Vitel uzmanları tarafından yıl boyunca düzenlenecek webinarlar ile bilgilerinizi güncel tutun, sorularınızı yönelterek tüm detaylardan haberdar olun”

4 Haziran 15:00

Servis Masası Yazılımlarında Executive Raporların Önemi | Servicedesk Plus – Analytics Plus

Bir hizmet masasında, gelen talep ve sorunların yönetilmesinde büyük resmi görebilmek için raporlama çok önemlidir. Bu raporlamayı yaparken yöneticilere sunulacak raporlar çok daha önemli hale geliyor. Bu tip raporlar ne olabilir? Nasıl hazırlanır? Bu noktalarda önemli ve dikkat edilmesi gerekenler sıralanacaktır.

11 Haziran 15:00

ITIL metodolojisinde Çağrı Yaşam Döngüsü ve Faydaları | SDP – Hizmet Yönetimi ve RLC

Bir hizmet masasında bir talebin birden çok adımda işlem görmesi gerekebilir. Bir talebin yaşam döngüsü (Request Life Cycle) özelliğini bu webinarımızda inceleyeceğiz.
a) RLC nedir ve neden ihtiyaç duyulur?
b) RLC nasıl konfigure edilir?
c) RLC kullanımının faydaları nelerdir?
d) Organizasyonlarda RLC’e nasıl başlanılmalıdır?

18 Haziran 15:00

Kurumlarda Danışman Bağlantıları Nasıl Yönetilmelidir? | PAM360

Firma olarak alınan danışmanlık hizmetinde en çok karşılaşılan durum bir danışmanın işi gereği sistemlere dışarıdan bağlanmasıdır. Bu durum bağlantıların güvenliği ve takibi açısından sorunlara neden olabilmektedir. Bu sorunları aşmak için hangi metotlar ve çözümler uygulanmalı konusu bu webinarımız da işlenecektir.

25 Haziran 15:00

Monitoring Yazılımları üzerinde Hata Yönetimi ve Otomasyon | OpManager- Fault Management and IT Automation

Monitoring yaparken ortaya çıkan alarmları ve bu alarmları çözmek için yararlanılacak metotlar neler olabilir?
Son kullanıcınızdan önce ağ sorunlarını tespit edebilir ve verilerin analizinde sorunun temel nedeni bulabilirsiniz.
OpManager’dan proaktif olarak performans ve hata bildirimleri alabilir ve OpManager ile L1 / L2 seviyesinde sorun giderme görevlerini otomatikleştirebilirsiniz.

2 Temmuz 15:00

ITSM’de Enterprise Service Management Nedir? | Servicedesk Plus – ESM

Kurumlardaki dijital dönüşüm yolculuğunda ITSM yazılımlarında yer alan Enterprise Service Management kavramı üzerine konuşacağımız webinarımızdaki bazı konu başlıklarımız;
-ESM neden gereklidir?
-Hangi departmanlar kullanabilir?
-Sağladığı avantajlar nelerdir?
-Devreye alırken hangi yol izlenmelidir?

×
 

İhtiyacınıza en uygun
video konferans
çözümlerini keşfedin!