ManageEngine – 2021 Online Teknik Eğitim Takvimi

Yeniliklerden önce siz haberdar olun!

“Vitel uzmanları tarafından yıl boyunca düzenlenecek Online Teknik Eğitimler ile bilgilerinizi güncel tutun, sorularınızı yönelterek tüm detaylardan haberdar olun.”

27 Temmuz 15:00 – Ünzile ARSLAN

ITSM’de Enterprise Service Management Nedir? | ServiceDesk Plus

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

Kurumlardaki dijital dönüşüm yolculuğunda, ITSM yazılımlarında yer alan Enterprise Service Management kavramı üzerine konuşacağımız webinarımızdaki bazı konu başlıklarımız:

-ESM neden gereklidir?
-Hangi departmanlar kullanabilir?
-Sağladığı avantajlar nelerdir?
-Devreye alırken hangi yol izlenmelidir?

05 Ağustos 15:00 – Tolga ÖZBARUTÇU

Uygulamalarınız yeni dijital dönüşüme hazır mı? | Applications Manager

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

“Müşteri deneyimlerini en üst düzeye çıkarın.
Dünya neredeyse tamamen fiziksel ticaretten dijitale geçiş yaparken, e-ticaret platformlarına ve çevrimiçi hizmetlere olan talep arttı. Kullanım şekillerinde benzeri görülmemiş bir değişiklik, uygulamalar üzerinde büyük bir baskı oluşturmuştur. Kuruluşlar artık en iyi müşteri deneyimini sürdürmek için gerçek zamanlı bilgilere hızla erişmenin ve uygulama hatalarını düzeltmenin yeni yollarını keşfediyor. Bu web semineri, uygulamalarınızın bu belirsiz zamanlarda bile mükemmel çalışmasını nasıl sağlayabileceğinize dair ipuçları ve öngörülerle size yol gösterecektir.”

12 Ağustos 14:00 – Türker BİÇEN

FİREWALL ANALYZER İle Rule Based Trafik Analizi | FİREWALL ANALYZER

Tür: Workshop

Süre: 120 Dk

19 Ağustos 15:00 – Hakan UYAR

Servis Masası Yazılımlarında Executive Raporların Önemi | Analytics Plus

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

Bir hizmet masasında, gelen talep ve sorunların yönetilmesinde büyük resmi görebilmek için raporlama çok önemlidir. Bu raporlamayı yaparken yöneticilere sunulacak raporlar çok daha önemli hale geliyor. Bu tip raporlar ne olabilir? Nasıl hazırlanır? Bu noktalarda önemli ve dikkat edilmesi gerekenler sıralanacaktır.

16 Eylül 15:00 – Melih ÇINAR & Deniz BOLSOY

ITOM ve ITSM Yazılımlarının Entegrasyon Faydaları | OpManager – ServiceDesk Plus

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

Ağ üzerindeki anomali ve dar boğazların tespiti ve bu tespit edilen durumların ITSM yazılımına iletilmesi sonucu ortaya çıkan faydaların tartışıldığı bir webinar olacaktır.

23 Eylül 14:00 – Ünzile ARSLAN

Değişiklik ve Proje  Yönetimi | ServiceDesk Plus

Tür: Workshop

Süre: 120 Dk

30 Eylül 15:00 – Türker BİÇEN

Mobile Device Manager Plus | Mobile Device Manager Plus

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

“Günümüzde birçok şirket iş süreçleri gereği, çalışanlarına mobil cihazlar vermektedir. Bu mobil cihazları kullanan çalışanlar eğer dikkatli olmazlar ise şirket verilerinin sızmasına sebebiyet verecek ölçekte sorunlara neden olabilirler. Bu sorunların ortadan kaldırılabilmesi için mobil cihazları merkezi olarak güvenliğinin sağlanması gerekmektedir. Bu noktada bir MDM çözümüne ihtiyaç vardır.

– Bir MDM çözümünde asgari bulunması gereken özellikler nelerdir?
– Güvenlik için hangi politikalar uygulanmalıdır.
– Cihaz takibi yapılmalı mı?
gibi başlıkların inceleneceği bir webinar olacaktır.”

21 Ekim 15:00 – Gökhan AKKAYA

Tüm Office 365 Yönetim İhtiyaçlarınız için Tek Çözüm: O365 Manager Plus | O365 Manager Plus

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

Office 365’te kapsamlı önceden yapılandırılmış raporlar sağlar ve toplu kullanıcı yönetimi, toplu posta kutusu yönetimi, güvenli yetki atama ve daha fazlası gibi karmaşık görevleri gerçekleştirmenize yardımcı olan O365 Manager Plus yazılımını bu webinar da inceleyeceğiz.

04 Kasım 15:00 – Melih KARAMAN

Kurumlarda Danışman Bağlantıları Nasıl Yönetilmelidir? | PAM360

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

Firma olarak alınan danışmanlık hizmetinde en çok karşılaşılan durum, bir danışmanın işi gereği sistemlere dışarıdan bağlanmasıdır. Bu durum bağlantıların güvenliği ve takibi açısından sorunlara neden olabilmektedir. Bu sorunları aşmak için hangi metotlar ve çözümler uygulanmalı konusu bu webinarımızda işlenecektir.

11 Kasım 14:00 – Berk DORİZ

Desktop Central ile Security Addon ile Endpoint ile Etkin Güvenlik Yönetimi| Desktop Central

Tür: Workshop

Süre: 120 Dk

18 Kasım 15:00 – Tolga ÖZBARUTÇU

Dosya güvenliği açıklarınızı hızla tespit edin, kritik öneme sahip dosyaların kopyalarını oluşturun ve veri büyümesini kontrol altına alın. | FileAnalysis

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

02 Aralık 15:00 – Gökhan AKKAYA

Dosyaların Güvenliğini Sağlama ve Veri Sızıntılarını Önleme | Data Security Plus

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

Sağlam bir veri güvenliği planı uygulamak için birden fazla teknik önlem gerekir. Bu web seminerinde, veri görünürlüğü ve denetiminden veri sızıntısının önlenmesine kadar veri güvenliğinin çeşitli önemli yönlerini ele alacağız. Ayrıca ManageEngine DataSecurity Plus’ın güvenlik duruşunuzu nasıl artırabildiğini ve veri koruma düzenlemelerine uymanıza nasıl yardımcı olabileceğini göstereceğiz.

16 Aralık 15:00 – Deniz BOLSOY

Her BT Yardım Masasının Bilmesi Gereken 8 KPI | ServiceDesk Plus

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

İnsanlar genellikle “Ölçülen Şeyler Gelişir” derler, ama tam olarak neyin ölçülmesini gerektiğini söyleyemezler. BT yardım masası yazılımlarındaki raporlama becerilerinin son zamanlarda artmasıyla beraber, yüzlerce KPI ve metrikler ölçülebilir ve izlenebilir olmuştur. Ama bu her şeyi ölçmeniz gerektiği anlamına gelmez. Yalnızca sunulan hizmetleri geliştirmek için ihtiyaç duyulan kritik KPI ve metrikler ölçülmelidir. Bu KPI’ların detayına bu webinarımızda değineceğiz.

30 Aralık 15:00 – Berk DORİZ

Manage Engine RMM | ManageEngine

Tür: Teknik Eğitim

Süre: 45 Dk

MSP’ler için Etkin monitoring ve Endpoint yönetimi nasıl olmalıdır.