“ManageEngine’in Türkiye’deki başarısının sırrı, ürünlerin yetenekleri ve Vitel‘in yaklaşımıdır.”

6 yıldır çözüm ortaklığı yaptığımız ManageEngine ürün grubunda hiç şüphesiz her ürün kendi alanında çok ürünle buluşmuş oluyorsunuz. Bizzat ürün kullanıcısı tarafında da yer aldığım yıllarda bunu çok iyi deneyimledim. ServiceDesk Plus ile talep yönetimi ve ITIL standartları, AssetExplorer ile Envanter yönetimi, ADManager ile Aktif Dizin yönetimi, DesktopCentral ile uçtan uça PC, Sunucu, Yama yönetimi, OpManager ile detaylı bir cihaz ve ağ izleme, PAM360 ile ayrıcalıklı şifre ve tedarikçi uzak erişimlerinin yönetimi derken daha üzerine ekleyebileceğim ürünler ile size bütün BT süreçlerinizi yönetmenizi sağlayan çözümler sunuyor.

 

Ürünlerin konumlandırılması sonrası için Paladin ICT olarak sağladığımız hizmet paketleri ile ürün sonrası teknik destek, yeni çıkan özelliklerin uygulanması, ürün özelinde yapılacak ek geliştirmeler ve raporlamalarla da süreci müşterilerimiz tarafında farklı bir boyuta taşımış oluyoruz. Sağladığımız hizmetlerde, hem ManageEngine hem de Vitel‘in bize gösterdiği destek, eğitimler,konferanslar, ürünle ilgili ek özellik talepleri gibi isteklerimizde yapıcı olması, bizi bu yolda ileriye götüren en önemli noktalar olduğunu da belirtmek isterim. ManageEngine’in Türkiye’deki başarısının sırrı, ürünlerin yetenekleri ve Vitel’in yaklaşımıdır.

 

Özkan KAZAKLI

PALADİN – Danışman Çözüm Mimarı