ManageEngine ServiceDesk Plus ile, kullanıcı memnuniyet oranlarımız yükseldi

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015_27

EL-BI – Taner Kormanlı

İlk olarak BT süreçlerimizi kontrol altına almak ve raporlayabilmek için ServiceDesk Plus ürününü almaya karar verdik. Piyasada bu çözümleri sunan yazılımlar arasında; fiyat, performans, erişilebilirlik, son kullanıcının kullanım kolaylıkları açısından, en verimli marka ManageEngine olduğu için, ServiceDesk Plus ürününü seçtik. Ardından firmamızın sistem ve network altyapısını monitör etmek, daha hızlı çözümler elde etmek ve çözüm sürelerini azaltmak adına, ServiceDesk Plus ile entegre çalışabilmesi sebebiyle, OpManager’ı tercih ettik. ServiceDesk Plus, belirlediğimiz seviyeler ile istikrarlı çalışmakta. Ayrıca envanter, sistem açısından takip edilebiliyor. ServiceDesk Plus sayesinde kullanıcı memnuniyet oranlarımız yükseldi. ManageEngine OpManager sayesinde; tüm BT altyapısını, bölgeler de dahil olmak üzere tek merkezden monitör etmeye başladık. OpManager’ın Workflow yapısı ile standart problemleri sistem üzerinde çözümleyerek, sisteme erişilebilirliği maksimum seviyeye taşıdık. ITIL-Entegrasyon ve kullanıcı dostu arayüzü, diğer avantajları. Fiyat, kullanım kolaylığı ve İTİL standardı ile dizayn edilmiş olması, sayılması gereken özellikleri arasında.