ManageEngine ihtiyaçlarımızı karşılıyor

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015_51

Watsons – Murat Akşehirli

 

Mağaza sayımızın artmasıyla beraber e-mail veya telefonla yaptığımız çağrı takibi yetersiz olmaya başlamış, ayrıca sistemsel yönetimi imkânsız hale gelmişti. Öte yandan İT bölümlerinin yapılandırılması ile beraber, çağrıların doğru yönlendirilmesi de gerekiyordu. Telefon, e-mail ile çağrılar takip edilirken, excel dosyalarında envanter takibi yapılıyordu. Özelliklerinin fayda/maliyet hesabımızla uyuşması ve ihtiyaçlarımızın karşılanması, en belirgin tercih sebebimizdir. Çağrıların doğru sınıflandırılması ve takibi, raporlamalar ile sağlıklı analiz yapılabilmesi, önemli faydaları arasındadır. Envanter modülü ile BT demirbaşlarının takibinin yapılması, en yararlı olduğu alanlardır. Eşdeğer programlar içerisinde kullanıcı dostu arayüzü ile kolay yönetilebilmektedir. Raporlama sistemi, araçlar menüsü ile geliştirilebilmekte, böylece ihtiyaçlar doğrultusunda yenilenebilmektedir. Çözümler portalı gibi özellikler hem kullanıcılara kolaylık, hem de teknisyenlere devamlılık sağlamaktadır.