ManageEngine hızlı, kolay ve kullanışlı

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015

Aydınlı Grup Ufuk Güreşir

 

Aydınlı Grup’ta ManageEngine’in ADAudit, ADManager, ADSelfService, Application Manager, DesktopCentral, EventlogAnalyzer_6, ExchangeReporter ve ServicedeskPlus ürünlerini kullanıyoruz. Aydınlı Grup hızla büyüyen perakendecilik sektördeki önemli oyunculardan. Hem artan mağaza hem de personel sayıları nedeniyle çağrı kayıt sisteminin iş takibi için ne kadar önemli olduğu tartışılmaz bir konu oldu. IT’de destek en önemli süreçlerdendir. Kullanıcı destek ile muhatap olur, buna göre değerlendirir. İşinin takip edildiğini bilmek müşteride ciddi bir güven oluşturur. ManageEngine sayesinde e-posta üzerinden iş takibinde kurtulup, sistemli ve raporlanabilir, izlenebilir bir alt yapı oluşturdu. Kullanımı ve yönetimi çok kolay. Ciddi sistem yatırımı ve kaynağı gerektirmiyor. Hızla yeni özellikler ekleniyor. Sunduğu kiralama opsiyonu ile başlangıç yatırımını minimuma indiriyor. Birimlerde e-posta ile iş takibi yerine tek bir erkandan kayıt kullanıcı tarafında da her seferinde aynı ekranla muhatap olmasını sağladı. 3 yıl önce geçmeye karar verdik ve en önemli işlerimizden birisiydi. Şu anda yılda 40.000 çağrıya cevap veriyoruz. Aylık destek süreçlerinin raporlanması yapılarak bu süreçteki ekibin performans takibini yapabiliyoruz. Kullanıcı işinin kim tarafından ne şekilde takip edebildiğini izleyebiliyor. Diğer yardımcı araçlarla da Active Directory, Exchange sistemlerimizi izliyor ve raporluyoruz. ManageEngine hızlı, kolay ve kullanışlı. Bu sistem sizin en büyük yardımcınız olacak.