ManageEngine Help Desk ile hizmet kalitemizi ispatladık

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015_58

Bestseller Salih Demirtaş

 

Bestseller’da iki yıldır çalışmaktayım. Türkiye’de çeşitli illerde mağazalarımız bulunmakta. Hem mağazalarımızda hem de merkez ofiste operasyonel açıdan daha verimli çalışıp gelen çağrılara zamanında müdahale edebilmek için, bu kararı aldık. Daha önce, telefon ve e-mail ile anlık müdahale talepleri toplanıyordu. İş planını oluşturabilmek ve telefonlarla bölünmeyi engellemek en büyük amacımızdı. Hizmet verilen tarafta mağduriyeti minimuma indirmek, gerektiğinde servis süreleri gibi raporlar verebilmek, hizmet kalitemizi ispatlayarak iş yoğunluğunu yönetebilmek, diğer amaçlarımız arasındaydı. Çağrılar için kategorilendirme, bu kategorilere atanan farklı teknisyen grupları sayesinde en az insan gücü ile doğru çağrı yönlendirmesi, ServiceDesk Plus’ın en önemli özelliği. Yine aynı şekilde envanter yönetimi de işimizi kolaylaştırmakta. Güçlü rapor içerikleri elde etmek ve istenen özel raporları oluşturabilmek, bir diğer artı. Fiyat/performans dengesi açısından bakıldığında; ServiceDesk Plus, en iyi help desk programıdır diyebiliriz. Sürekli güncellenmesi, programla ilgili talep veya sorunlarımıza hızla geri dönülmesi ve gerektiğinde güncelleme programlarının kullanılması, çok başarılı uygulamalar. Ayrıca ServiceDesk Plus, “user friendly” arayüzü ile kolay kullanım sağlamakta. Bu sayede, hiçbir teknik destek almadan, tüm kurulum ve ayarları gerçekleştirmek mümkün.