ManageEngine çözümlerinde karar kıldık

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015ds_2

Selim Kara – Sistem Yöneticisi

 

“ManageEngine ServiceDesk Plus’ı İnsan Kaynakları da kullanıyor.”

Help desk çözümü, 3-4 yıl önce yöneticilerin istemesiyle karar verilmiş bir ürün. ServiceDesk Plus kullanmaya başlamadan önce, arıza bildirimleri, arıza kayıtları, envanter yönetimi gibi süreçleri maillerle yürütüyorduk. Telefonla arızalar bildiriliyordu. ManageEngine ServiceDesk Plus’ın sağladığı yararlar arasında insan kaynaklarında kullanımını, mağazalar için kullanımını sayabiliriz. Tek bir platformun olması, raporlanması, standart olması, maile gerek kalmaması kolaylık sağlıyor. ServiceDesk Plus kolay kullanımı, basit oluşu, arayüzü, isteklerin tek bir yerde toplanmasını sağlaması ile çok faydalı. Genel olarak çok memnunuz.