ManageEngine, anlaşılır, kullanıcı dostu bir ürün

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015_55

Adil Işık

“ManageEngine, anlaşılır, kullanıcı dostu bir ürün.”

2011 Ekim sonunda ManageEngine help desk çözümünü internetten inceledim. Yapılan işleri ortaya çıkartmak ve raporlama yapabilmek için, bu üründen yararlanma ihtiyacı hissettik. ServiceDesk Plus kullanmaya başlamadan önce, arıza bildirimleri, arıza kayıtları, envanter yönetimi gibi süreçleri telefon ve e-mail yoluyla takip etmeye çalışıyorduk. ServiceDesk Plus’ın kolay kurulum, raporlama, envanter yönetimi, kullanıcı eğitimleri gibi bir sürü güzel, hayat kolaylaştıran özelliği bizi etkiledi. Daha önce SysAid’ı denemiş ama beğenmemiştim. ServiceDesk Plus ise, kesinlikle tüm süreçlerimizi toparladı. Kullanıcıların taleplerini daha hızlı çözerken BT personelimizin performans yönetimini de gerçekleştirebilir hale geldik. Artık, yazılım ve donanım envanterlerimizi kolaylıkla takip edebiliyoruz. Verimlilik artışı ve standartlara uyum sağlamanın yanı sıra, BT personelini disipline ederek kullanıcı memnuniyetini arttırmış olmamız, elde ettiğimiz en önemli avantajlar arasında. ServiceDesk Plus’ın kulvarında rakipsiz bir yazılım olduğunu görüyorum. Telefon ve e-mail trafiğimizi kestiği gibi, sorunlara daha düzenli eğilmemizi sağladı. Kullanıcı memnuniyetini arttırmayı başardı. Geleceğe ilişkin bazı hedeflerimiz var, tekliflerimizi aldık. Yakında OpManager, AdManager ve Peplink’i de bünyemize katacağız. ServiceDesk Plus bizim için olmazsa olmaz, bu açık ve net bir gerçek.