3 Ekim 2019 POINT HOTEL BARBAROS

3 Ekim 2019’da ManageEngine & Vitel işbirliği ile düzenlenecek İstanbul ITSM Day etkinliğimizde aramızda sizleri de görmekten memnuniyet duyacağız. Point Hotel Barbaros’ta düzenlenecek bu ücretsiz etkinlikte yerinizi hemen ayırtın.

Yer: Point Otel Barbaros
Tel : +90 212 337 30 00

Katılım Formu

Robin Selvakumar E

ITSM Product Consultant

Adem Öztemel

Teknik Ekip Lideri

Murat Dağıdır

Kıdemli Ürün Danışmanı

Erman Taşkın

Danışman ve Eğitmen

Etkinlik Ajandası

09:00 - 09:45

Kayıt, Kahvaltı & Networking

09:45 - 10:00

Açılış Konuşması 

10:00 - 10:30

Dijital Dönüşüm Sürecinde ServicedeskPlus ile Elinizi Güçlendirin

Servis Katalog

Olay Yönetimi

Problem Yönetimi

Çözümler ve Raporlar

İstek Yaşam Döngüsü

Konuşmacı: Robin Selvakumar E.

10:30 - 10:45

Son Kullanıcılara Verilecek Hizmette Kalite ve Hızı Arttıracak Entegrasyon

Son kullanıcı envanterinin güncelliği nasıl sağlanır?

Olay ve talep kayıtları için anında müdahale ve çözüm

Yazılım yükleme/kaldırma işlemlerinin otomatize edilmesi

Son kullanıcı güvenliği için aksiyonların alınması

Konuşmacı: Robin Selvakumar E.

10:45 - 11:00

Çay / Kahve Arası & Networking

11:00 - 11:15

ManageEngine Kullanan Müşterimiz Kendi Örnek Süreçlerini Anlatıyor 1

11:15 - 11:45

ITIL v4’e Genel Bakış

2019 yılında ITIL mevcut versiyonunun gözden geçirilmesi ve güncellenmesi ile ortaya çıkan yeni bir ITIL versiyonu olan ITIL v4 Axelos tarafından piyasaya sunulmuştur. ITIL v4 Axelos yazarları arasında bulunan Erman Taşkın yeni versiyon hakkında değerli bilgiler aktaracak.

Konuşmacı: Erman Taşkın

11:45 - 12:30

IT Değişim Süreçlerinde Agile Yaklaşım

Hangi süreçlerde kullanılabilir?

Değişim ve Proje yönetiminde dikkat edilmesi gereken hususlar

Konuşmacı: Robin Selvakumar E.

12:30 - 13:30

Öğle Yemeği

13:30 - 14:00

Kurumsal bir IT Envanter Yönetim Sistemi Oluşturmak ve Faydaları

Satın alma süreci

Envanterler

Kontratlar

CMDB

Konuşmacı: Robin Selvakumar E.

14:00 - 14:15

“Monitoring Yazılımları ile ServicedeskPlus Yazılımının Entegrasyon Faydaları”

Olay yönetimi yaparken kayıtlar nasıl toplanmalıdır?

Monitoring yaparken proaktif yaklaşım ile önleyici faaliyetlerde bulunmak

Oluşan kayıtların otomatik açılması/kapanması için süreç otomasyonu

Konuşmacı: Murat Dağıdır

14:15 - 14:30

Çay / Kahve Arası & Networking

14:30 - 14:45

ManageEngine Kullanan Müşterimiz Kendi Örnek Süreçlerini Anlatıyor 2

14:45 - 15:30

Kurumsal Hizmet Yönetimi

Kurumlarda ve organizasyonlarda kullanılabilecek en iyi ITSM yöntemleri nelerdir?

En iyi yöntemleri uygularken hangi kriterler göz önünde bulundurulmalıdır?

Konuşmacı: Robin Selvakumar E.

15:30 - 15:45

Soru & Cevap

15:45 - 16:15

Sertifikasyon Sınavı