Holdingimiz bünyesinde ManageEngine ürünlerini kullanıyoruz

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015_44

Sertrans Holding – Cüneyt Ehvan

 

Holdingimiz bünyesinde ManageEngine ServiceDeskMSP ve ServicedeskPlus ürünlerini kullanıyoruz. 2011 yılında artan destek taleplerini daha iyi yönetebilmek için bir yardım masası yazılımı araştırmaya başladık. Servis çağrılarını yönetebilmek ve hizmet kalitemizi arttırmak istiyorduk. Süreçlerimizi 27001 sertifikasyonuna uygun hale getirme hedefindeydik. Kolay yönetilebilirlik, şirket süreçlerine uygun olması ve ihtiyaçlara uygun şekillendirilebilmesi ve diğer ürünlere göre uygun fiyatı tercih etmemizin en büyük nedenleridir. ManageEngine sayesinde hizmet kalitemiz arttı, süre gelen problem ve talepleri sınıflandırarak önleyici faaliyetler ve eğitim programları oluşturmamızı sağladı. ServisDesk Plus öncesi işlerimizi nasıl takip ediyormuşuz şu an hayal bile edemiyoruz. Şirketimiz için vazgeçilmez bir hal aldı.