Bu yazılımda BT’nin ihtiyacı olan her şey düşünülmüş ve kullanıcının hizmetine sunulmuş

manage-engine-baski-en-yeni-hali-04-eylul-2015-_20

Weber – Kenan Bahçıvan

ManageEngine ServiceDesk ürününü kullanmaya 2012 yılı başında karar verdik. Bu kararımızın bir çok nedeni var. Öncelikle iş takibini düzgün yapamıyorduk. Teknisyenlerin performasını ölçmek için farklı kaynaklardan veri topluyorduk ve bu yöntem güvenilir olmuyordu. Ayrıca yazılım, envanter ve arıza envanter eşleştirme güçlüğü yaşıyorduk. Sözleşmelerin yönetimi, diğer bir zorlandığımız konu idi. Daha iyi bir raporlama ihtiyacı hissediyorduk. Önceden arızaların bir kısmı mail yoluyla, bir kısmı da telefon aracılığıyla geliyordu. Kayıtlar tam tutulamıyordu. Envanter excel dosyalarıyla yönetiliyordu, online bir sistem yoktu. ManageEngine ServiceDesk Plus incelediğim yazılımlar arasında basit kurulumu ve gelişmiş özellikleriyle beni en çok etkileyen uygulamaydı. Bu yazılımda BT’nin ihtiyacı olan herşey düşünülmüş ve kullanıcının hizmetine sunulmuş. Seçimimizdeki en büyük nedenlere gelince.. Öncelikle kolay kurulum, destek ihtiyacı yok. ManageEngine’in diğer ürünlerini daha önce kullanmış ve memnun kalmıştık. Ayrıca, ihtiyaçlarımızı tam olarak karşıladı, tek sistemde tüm BT servisini yönetebilme kolaylığı sağladı. ManageEngine ServiceDesk Plus öncelikle sık tekrarlayan problemleri görmemize yardımcı oldu. O problemler için aksiyon belirleyip kalıcı çözümler getirdik. Bu da müşteri memmuniyetini ve işimizi ölçmemizi sağladı. Artık, üst yönetime yaptığımız işi daha rahat raporlayabiliyoruz. ServiceDesk Plus, şeffaf ve izlenebilir bir BT servis yönetimi için yalın ve etkili bir çözüm.