BT “Servis Masası” Yazılımı Seçiminde 6 Önemli Kriter Belirlendi

7bee2

Piyasadaki onlarca yardım masası yazılımı arasından şirketinize, çalışanlara ve süreçlerinize uygun olanı seçerken nelere dikkat etmelisiniz?

 

Böylesine önemli bir sorunun cevabını arayanların kullanması için yüzlerce kurulum ve “vâkâ” deneyimine sahip uzmanlar rehber bir döküman hazırladılar. Bu dökümandan faydalanan BT uzmanları yanlış ürün seçiminden kaynaklaklı VAKİT, NAKİT, KAYNAK kaybı sorunu ile karşılaşmayacaklardır.

Ancak sevindirici olan bu dökümadaki 6 kritere dikkat ederek BT “Servis Masası” yazılımı konusunda seçim yapan  BT birim ve yöneticilerinin  son kullanıcı tarafında bin bir zorlukla kullanmaya teşvik edilen bir ara yüzün yeniden implemente edilmesinden doğacak problemleri yaşamayacakları ve elde ettikleri bilgi bankasını da kaybetmeyecek olmalarıdır.
Sonuç olarak aksilik yaşamadan gerekli BT servis masası yazılımı yatırımı yapan bilgi işleme birimleri yönetimin kendilerine olan haklı güvenin devamını sağlayacaklardır.

DOĞRU SEÇİMİ YAPMAK İÇİN 6 KRİTER…

1) Yazılım Lisanslaması, Fiyatlandırması, Güncelleştirilmesi ve Destek İhtiyaçlarının Analizi Konularını Araştırın.

2) Kullanım Kolaylığı ve Son Kullanıcı Memnuniyetini Sağlayabilecek Esneklikte Olup Olmadığı, Süreç Otomasyonuna İmkân Sağlayıp Sağlamadığını Araştırın.

3) Web Desteği/ Çoklu Lokasyon Desteğine  ve Mobiliteye  Sahip Olup Olmadığını Sorgulayın.

4) Sebep – Sonuç İlişkilerini Birbirine Bağlayarak İşleyen Bir Sistem Olup Olmadığını Kontrol Edin.

5) Özelleştirilebilme ve Entegrasyon Kabiliyetlerinin ne Kadar Gelişmiş Olduğunu Araştırın.

6) ITIL Süreçlerine Uyumlu Olup Olmadığını Araştırın…