“Bize en büyük katkısı, help desk kısmında günlük yaptığımız işlerin kayıt altında olması ve geçmişe dönük süreçlere rahat erişebilmektir. ”

Yaklaşık bir yıldır ManageEngine Help Desk ve Asset Explorer ürününü kullanmaktayız. Bize en büyük katkısı, help desk kısmında günlük yaptığımız işlerin kayıt altında olması ve geçmişe dönük süreçlere rahat erişebilmektir. Ürün, IT yönetim süreçlerimize en iyi cevap veren programdır. Client tarafındaki envanter kontrolünü doğru yönetmek adına, yazılımın ek modülü olan Asset Explorer’ı kullanmaya başladık. Tüm IT envanterimizi tek ekranda yönetebiliyoruz. Ayrıca aldığımız raporlarda arıza analizi yapmak istediğimizde, (en çok talep gelen client) ürün değişimi gereksinimi konusunda bize yardımcı oluyor. Kullanıcılara adeta IT portalı gibi kullandırtmaktayız.

 

Ekrem MUTLU

Teleset Group – Bilgi Sistemleri Uzmanı