ADManager Plus Entegrasyonları

Her organizasyon, yaşamı boyunca çeşitli BT ihtiyaçlarını karşılamak için birden fazla BT uygulamasını kullanmaktadırlar. Tam anlamıyla BT yönetimi için kritik uygulamalardan bazılarını entegre etmek, BT yönetiminin tek bir araçtan yapılabilmesi için ihtiyatlı olur. Active Directory yönetimini basitleştirmek için ManageEngine şu anda AD yönetiminin ve raporlama çözümünün entegrasyonunu sunuyor.

ADManager Plus ile bazı önemli entegre olabilen BT uygulamaları :

*Yardım Masası Uygulamaları

*Sistem Uygulamaları

*Veri Tabanı

*REST APIs

Organizasyonlar, kendi SIEM’lerini geliştirmek, yardım masalarını güçlendirmek ve kullanıcı hesaplarını İK veritabanları ile AD arasında otomatik olarak senkronize etmek için ADManager Plus entegrasyonlarından yararlanabilirler.

 

Yardım Masası Uygulamaları

Bir yardım masası uygulamasıyla, kullanıcılar çeşitli AD yönetim işlemlerine ilişkin talepleri yükseltebilir. Yardım masası teknisyenleri, ADManager Plus ile bir yardım masası entegre ederek, yardım masasından kullanıcı yaratma, kullanıcıları silme, kullanıcıların kilidini açmak, kullanıcıları etkinleştirmek veya devre dışı bırakmak ve kullanıcı şifrelerini sıfırlamak gibi AD yönetim görevlerini gerçekleştirebilirler.

ServiceDesk Plus

Yardım masası ve varlık yönetimi yazılımı olan ServiceDesk Plus, BT ekiplerinin BT biletleri, donanım ve yazılımlarını verimli bir şekilde yönetmesine yardımcı olur. Hem ServiceDesk Plus hem de ADManager Plus ayarlarını yapılandırdıktan sonra yöneticiler, AD yönetim görevlerini ServiceDesk Plus’ın kendisinden kolaylıkla yapabilirsiniz. Bir istek arttıkça, BT yöneticileri AD yönetim işlemlerini resimde olduğu gibi gerçekleştirebilirler.

Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayınız.

 

ServiceNow

ServiceNow, BT hizmet yönetiminde yardımcı olan bir uygulamadır. Yöneticiler, ADManager Plus ile entegre olduktan sonra, resimde gösterildiği gibi, AD yönetimi eylemlerini ServiceNow konsolundan gerçekleştirebilirler.

Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayınız.

 

SIEM Uygulamaları

Active Directory’nin korunması, organizasyonlar için çok önemlidir ve AD denetim günlükleri bunun için kritik bir rol oynamaktadır. SIEM uygulamaları AD’deki teknisyenlerin gerçek zamanlı kayıtlarını alacaktır. ADManager Plus ilk olarak denetim günlüklerini bir Syslog sunucusuna gönderir. Bu günlükler daha sonra AD’deki güvenlik konularını izlemek ve tespit etmek için SIEM uygulamaları tarafından kullanılabilir.

 

Veri Tabanları

Popüler kurumsal veritabanı sistemleri Oracle DB, My SQL, MS SQL ve DB2 içerir Veritabanı kullanımının ortak bir örneği İK uygulamaları ile ilgilidir. İK personeli, İK başvurusuna işçi ayrıntılarını girdiğinde, bu bilgi İK başvurusuna bağlı bir veritabanında saklanır. İK uygulama güncelledikten sonra, İK personeli genellikle kullanıcı hesabı oluşturulması için AD yöneticilerine ulaşır. Bununla birlikte, ADManager Plus’ı kuruluşlarının veritabanlarına entegre ettikten sonra, AD kullanıcı hesapları kuruluşun veritabanlarındaki kullanıcı verilerine dayalı olarak otomatik olarak oluşturulur

ADManager Plus, mevcut uygulamaları güçlendirerek organizasyonlara yardımcı olur.
Kuruluşunuzdaki bu yeni entegrasyon özelliğini denemek istiyor musunuz? ADManager Plus’ın en yeni sürümünü indirin.

 

REST APIs

ADManager Plus, yardım masası araçları gibi diğer uygulamaların kullanıcılarına ADManager Plus’a erişmek için REST API’leri sunar ve gerekli AD kullanıcı yönetimi görevlerini uygulamalardan yürütür. Bu API’leri kullanarak, uygulamanızdan aşağıdaki AD yönetim işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz:

*Kullanıcı Oluşturma

*Kullanıcı Şifresi Resetleme

*Kullanıcı Akfif/Pasif İşlemleri

*Kullanıcı Hesap Kiliti Kaldırma

*Kullanıcı Silme

*Kullanıcı Arama

ADManager Plus API’leri hakkında daha fazla bilgi içiin tıklayınız.

 

AVANTAJLARI

Organizasyonlar, uygulamalarıyla entegre olarak :

Zamandan Tasarruf Ederler ve maliyetlerini azaltabilirler.

Güvenliği üst seviyeye çıkartabilirler.

Kullanıcıların deneyimlerini geliştirebilir ve üretkenliği sağlayabilirler.